وبلاگicon
وبــلاگ خــــــــاطـــــرک
شنبه 12 بهمن 1392برچسب:دل نوشته- خاطرات-اس ام اس -شارژ-عاشقانه,دزک,سراوان,داستان قشنگ,داستان جالب,داستانک,داستان کوتاه,,  18:1
من وگوسفندهـــــــــــا فرستنده ناشناس

کوچیک که بودم توی روستا زندگی میکردیم وکلی گوسفند داشتیم منم مجبوربودم هر روزبرم براشون علف درو کنم بیارم که خیلی خسته کننده بودیه روز یه فکربرای خلاصی از این موضوع به نظرم رسید رفتم ویه تشت آب آماده کردم وکمی سم هم قاطی شون کردم وریختم روی علف ها وبعدعلف های سمی روبردم دادم به گوسفندها که بمیرن ومنم از شرشون خلاص شم توی فیلمها هم دیده بودم که دستکش دستشون میکنند که اثر انگشتشون نمونه منم که ساده رفتم 2تانایلون پیداکردم ودستم توش گذاشتم وبعدعلفهاروگرفتم دادم به گوسفندها که نقشمم موفقیت امیز بود.طوری که تا الان کسی نمیدونه علت مرگ گوسفندها چی بود حتی شرلوک هلمز yahoo laugh4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: